قابل توجه خریداران محترم

چنانچه اقدام به خرید هر یک از محصولات فروشگاه جهان مهر نمودید، لطفاً با سایر اعضای خانواده هماهنگی نمایید تا در صورت عدم حضور شما، محصول را از مامور پست تحویل بگیرند.
با سپاس از همکاری شما،
مدیریت فروشگاه جهان مهر.
JahanMehr35@Gmail.Com
0935 716 1943

۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

مجموعه 100 کتاب برتر جهان

مجموعه صد کتاب برتر دنیا،

شاهکارهای جهان در یک مجموعه

آیا گوش دادن به بهترین کتابهای دنیا به زبان اصلی هیجان انگیز و یک روش عالی برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی نیست؟

یکی از بهترین پیشنهادهای ما کتابهای صوتی است و به همین دلیل سعی کرده ایم مجموعه ای متنوع از بهترین آنها را گردآوری کنیم. گوش دادن به کتابها علاوه بر مزایایی که صرفا با مطالعه آنها بدست می آید، باعث درک بهتر مطالب کتاب و همچنین تقویت توانایی شما در گوش دادن و فهم زبان انگلیسی شده و شما را با تلفظ صحیح کلمات مانوس می کند زیرا کتابها توسط یک فرد کاملا مسلط خوانده می شوند. علاوه بر اینها امروزه با در دسترس بودن دستگاههای قابل حمل چند رسانه ای، کتابهای صوتی همه جا در دسترس بوده و می توانید با گوش دادن به آنها در اوقات فراغت ، از وقت خود بهترین استفاده را ببرید.

در این مجموعه که بر روی یک لوح DVD عرضه می شود، یکصد کتاب از بین بهترین و پرطرفدارترین کتابهای برتر دنیا انتخاب و خلاصه‌ای از کتاب به همراه بیوگرافی و سوابق نویسنده توسط یک انگلیسی زبان با لهجه Native بیان می شود. بسیاری از مشهورترین کتابها و رمانهای مشهور دنیا در این لیست قرار دارند.
اگرچه مطالعه این کتابها به همگان توصیه می شود ولی شاید کمتر کسی وقت خواندن همه این کتابها را داشته باشد. از این رو بهترین راه برای آشنایی با کتاب گوش دادن به فایل صوتی خلاصه کتاب است که باعث می شود در مدت کوتاهی با کل کتاب آشنا شده و بعد در صورت تمایل به مطالعه متن کتاب بپردازید.
البته برای گوش دادن به کتاب لازم نیست حتما همه آن را متوجه شوید بلکه در صورتی که سطح زبان شما در حد متوسطی باشد، تنها با یکبار گوش دادن به خلاصه کتاب تا حد زیادی با آن آشنا می شوید.
فایل متنی حدود 70 عنوان از کتابها هم به فرمت PDF در دی‌وی‌دی گنجانده شده است که می توانید از طریق آن به مطالعه کل کتاب بپردازید.
شیوه پیشنهادی ما برای استفاده هرچه بهتر از این کتابها در جهت تقویت زبان انگلیسی این است که ابتدا کتابهایی با توجه به سلیقه و علایق خود انتخاب کرده و ابتدا به فایل صوتی آن گوش دهید. سپس می توانید کل متن کتاب را مطالعه کرده و بعد مجددا به فایل صوتی گوش کنید. با اینکار می بینید که در دفعه دوم بیش از 50 درصد در درک مطالب پیشرفت داشته اید. اگر این کار را با چند کتاب دیگر تکرار کنید می بینید که چه پیشرفت قابل ملاحظه ای در شما رخ داده است.

زمان هر تراک بسته به نوع کتاب و نویسنده متفاوت است ولی متوسط زمان تراکها حدود 35 دقیقه میباشد.

برای دانلود 8 دقیقه اول از دو تراک این مجموعه و نیز لیست کتابهای موجود در این DVD اینجا کلیک کنید تا به ارزش واقعی این مجموعه پی ببرید.

فرصت را از دست ندهید و همین الان با سفارش این مجموعه گرانبها و ارزشمند از کمپانی IntelleQuestکه در ایالات متحده امریکا با قیمتی بالاتر از 100 دلار به فروش میرسد گنجینه کتابهای خود را غنی تر کنید.
قیمت 5000 تومان

هیچ نظری موجود نیست: