قابل توجه خریداران محترم

چنانچه اقدام به خرید هر یک از محصولات فروشگاه جهان مهر نمودید، لطفاً با سایر اعضای خانواده هماهنگی نمایید تا در صورت عدم حضور شما، محصول را از مامور پست تحویل بگیرند.
با سپاس از همکاری شما،
مدیریت فروشگاه جهان مهر.
JahanMehr35@Gmail.Com
0935 716 1943

۱۳۸۸ مهر ۱۱, شنبه

مجموعه کتابهای موفقیت در زندگی ( به زبان انگلیسی)


Success in Life

مجموعه کتابهای موفقیت در زندگی

شاهکارهای علم روانشناسی روز جهان در یک مجموعه

آیا گوش دادن به بهترین کتابهای دنیا به زبان اصلی هیجان انگیز و یک روش عالی برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی نیست؟

یکی از بهترین پیشنهادهای ما کتابهای صوتی است و به همین دلیل سعی کرده ایم مجموعه ای متنوع از بهترین آنها را گردآوری کنیم. گوش دادن به کتابها علاوه بر مزایایی که صرفا با مطالعه آنها بدست می آید، باعث درک بهتر مطالب کتاب و همچنین تقویت توانایی شما در گوش دادن و فهم زبان انگلیسی شده و شما را با تلفظ صحیح کلمات مانوس می کند زیرا کتابها توسط یک فرد کاملا مسلط و با حداقل اشتباه و سرعت مناسب خوانده می شوند. علاوه بر اینها امروزه با در دسترس بودن دستگاههای قابل حمل چند رسانه ای، کتابهای صوتی همه جا در دسترس بوده و می توانید با گوش دادن به آنها در زمانهای مرده، از وقت خود بهترین استفاده را ببرید.

در این مجموعه که بر روی یک لوح CD عرضه می شود مجموعه‌ای از بهترین و موفق ترین کتابها در زمینه برنامه ریزی، مدیریت استرس و زندگی و روانشناسی و نفوذ در دیگران گردآوری شده است.

برخی از عناوین کتابها عبارتند از:

علم اعتماد به نفس(برایان تریسی)، آئین دوست یابی(دیل کارنگی)، چگونه با هرکس، در هرکجا و هر زمان سخن بگوییم(لاری کینگ)، برنامه ریزی فکر(پال مک کنا)، مدیتیشن، مدیریت زمان، مدیر 60 دقیقه‌ای(جیم ران) و کتاب مشهور Getting Things Done اثر دیوید آلن به همراه مجموعه سمینار آن (GTD Seminar) که توسط خود دیوید آلن برگزار شده است می باشد.

Success in life
Brian Tracy-The Science Of Self Confidence
Brian Weiss Guided Meditation
Dale-Carnegie-How-to-Win-Friends-and-Influence-People
Larry King - How to Talk to Anyone, Anytime, Anywhere
Paul McKenna Mind Programming
Time Management For Dummies
Jim Rohn - The 60 Minute Leadership Challenge
Getting things done book
قیمت 1900 تومان

هیچ نظری موجود نیست: