قابل توجه خریداران محترم

چنانچه اقدام به خرید هر یک از محصولات فروشگاه جهان مهر نمودید، لطفاً با سایر اعضای خانواده هماهنگی نمایید تا در صورت عدم حضور شما، محصول را از مامور پست تحویل بگیرند.
با سپاس از همکاری شما،
مدیریت فروشگاه جهان مهر.
JahanMehr35@Gmail.Com
0935 716 1943

۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

ویندوز XP سرویس پک 3

Windows XP Pirated Edition

ویندوز XP سرویس پک 3

نصب کاملاً اتوماتیک(Unattended installation).

کافی است کامپیوتر را با سی دی یا دی وی دی رام راه اندازی کرده، درایو مورد نظر برای نصب ویندوز را انتخاب کنید و منتظر بنشینید تا بقیه مراحل نصب خود به خود انجام پذیرد.
نصب اکسپلورر 8 به صورت خودکار

نصب مدیا پلیر 11 به صورت خودکار
نصب بسیاری از کدکهای صوتی و تصویری به صورت خودکار.K- Lite codecs

نصب اتوماتیک بسیاری از نرم افزارهای مورد نیاز از جمله نرم افزار Foxi Reader برای خواندن متون PDF و نیز برنامه های Quick Timeو Java.


نصب خودکار 5.Net frame worke 3.

بسیاری ازآپدیتهای ویندوز در این سی دی موجود است و بلافاصله بعد از نصب ویندوز در اولین بوت به صورت خودکار نصب میگردد. لذا پس از اولین بوت، سی دی را از درایو خارج نکنید تا 15 مرحله آپدیت انجام پذیرد. پس از آن با یک پیام شمارش معکوس مواجه میشوید که از شما می‌خواهد تمام برنامه‌های باز را ببندید تا ویندوز دوباره راه اندازی شود. این مرحله کمی زمان می‌برد.

چنانچه می‌خواهید از کلیه آپدیتها و برنامه هایی که با نصب این ویندوز به روی سیستم شما نصب می‌شود اطلاع پیدا کنید، این فایل متنی را دانلود کنید.

سرعت اجرای برنامه ها در این نسخه از ویندوز به دلیل به روز بودن و نیز حذف تعداد بسیار کمی از برنامه‌های کم کاربرد مثل Paint از سایر نسخه‌ها بیشتر است.

این ویندوز بر روی لپ تاپ پنتیوم 4، 1.2 گیگا هرتز و نیز Cor 2 Duo 2.2 GHz تست شده است.

این ویندوز نیازی به فعالسازی و وارد کردن شماره سریال ندارد. زیرا تمام این کارها به صورت خودکار در حین نصب انجام می‌پذیرد.


بیش از 200 مگابایت از جدیدترین درایورهای SATA/ACHI و نیز LAN وWAN به طور خودکار نصب می‌شود.


توجه:

این نسخه از ویندوز برای آپگرید(Upgrade) کردن مناسب نیست و کاربر میبایست یک نسخه جدید از آن را با فرمت کردن پارتیشن ویندوز موجود و یا بر روی یک درایو دیگر نصب نماید.


تفاوت را با این نسخه از ویندوز احساس کنید.Pirated Edition

قیمت 2300 تومان

هیچ نظری موجود نیست: