قابل توجه خریداران محترم

چنانچه اقدام به خرید هر یک از محصولات فروشگاه جهان مهر نمودید، لطفاً با سایر اعضای خانواده هماهنگی نمایید تا در صورت عدم حضور شما، محصول را از مامور پست تحویل بگیرند.
با سپاس از همکاری شما،
مدیریت فروشگاه جهان مهر.
JahanMehr35@Gmail.Com
0935 716 1943

۱۳۸۸ مهر ۶, دوشنبه

نمایش روزانه زبان انگلیسی سارا

Sara Daily English Show
مفهوم تلویزیونها به سرعت در حال عوض شدن است، روزانه هزاران نفر در سراسر دنیا تصاویر ویدئویی خود را از طریق سایت های اینترنتی مانند YouTube منتشر می کنند و سریالهای گوناگونی از این طریق در حال ساخته شدن است.
The Daily English Showعنوان شو اینترنتی آموزش زبان انگلیسی است که توسط سارا ساخته و ارائه می شود. سارا آموزگار جوان زبان انگلیسی حدود یک سال است که هر روز با یک برنامه چند دقیقه ای بر روی سایت یوتیوب می آید و همچنان با همان انرژی اولیه در حال ضبط برنامه‌های جدید است.
برنامه‌ها از قسمت های مختلفی اعم از، اخبار روز، مصاحبه، گزارش، پرسش و پاسخ، آشپزی و ... تشکیل شده که علاوه بر آن در اول هر برنامه سارا قسمتی از تجارب، اتفاقات و وقایع اطراف خود را تعریف می کند، به همین دلیل اگر مدتی با این برنامه همراه باشید شما هم مانند او خواهید توانست به بیان آن چیزی که قصد گفتن آن را دارید بپردازید و منظور خود را بیان کنید.

The Daily English Show is an internet show for English students, English teachers and those interested in the English language and language study
قیمت 3000 تومان

هیچ نظری موجود نیست: